Nameni učenja 

  • Izračunam n!.
  • Ločim posamezne kombinatorične pojme.
  • Izračunam vrednost binomskega simbola.
  • Razvijem potenco dvočlenika.

Navodila za reševanje učnega sklopa

Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:

Rdeče        2           poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov
Modro   3, 4  uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov
Zeleno   4, 5  povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov

Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:

  • reši naloge na prazen list
  • list optično preberi,
  • dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.

Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.

Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).

Delovni list belo Viri in strategije belo Dosezki in kriteriji belo
Vsebinski sklop     Delovni listi    Viri in strategije   Pričakovani dosežki in kriteriji za vrednotenje znanja
Permutacije

16A_PERMUTACIJE

16A_PERMUTACIJE

 Viri_in_strategije.docx 16_Pricakovani_dosezki_kombinatorika
Variacije

16B_VARIACIJE

16B_VARIACIJE

Kombinacije

16C_KOMBINACIJE

16C_KOMBINACIJE

Binomski izrek

16D_BINOMSKI_IZREK

16D_BINOMSKI_IZREK

Naloge za utrjevanje

16E_NALOGE_ZA_UTRJERVANJE

16E_NALOGE_ZA_UTRJERVANJE