Nameni učenja

  • Prepoznam potenčno odvisnost in jo razlikujem od drugih odvisnosti (premosorazmernost). 
  • Narišem in analiziram graf potenčne funkcije s pomočjo transformacij.
  • Zapišem in modeliram realistične pojave s potenčno funkcijo in jih kritično izberem (I). 

Navodila za reševanje učnega sklopa

Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:

Rdeče        2           poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov
Modro   3, 4  uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov
Zeleno   4, 5  povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov

Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:

  • reši naloge na prazen list
  • list optično preberi,
  • dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.

Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.

Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).

Delovni list belo Viri in strategije belo Dosezki in kriteriji belo
Vsebinski sklop     Delovni listi    Viri in strategije  

Pričakovani dosežki in kriteriji

za vrednotenje znanja

Potenčne funkcije z naravnim eksponentom

102-1A Potenčne funkcije z naravnim eksponentom

102-1A Potenčne funkcije z naravnim eksponentom

 Viri_in_strategije.docx  102_Potenčna funkcija
Potenčne funkcije s celim eksponentom

102-1B Potenčne funkcije s celim eksponentom

102-1B Potenčne funkcije s celim eksponentom