Nameni učenja

  • Zapišem predpis za linearne funkcije in narišejo graf. 
  • Poznam in uporabim pomen koeficientov v linearni funkciji.
  • Interpretiram in uporabljam graf linearne funkcije v praktičnih situacijah.
  • Izračunam kot med premicama.
  • Poznam pomen različnih oblik enačbe premice.
  • V besedilu prepoznam linearen odnos in zapišem linearno enačbo.
  • Rešujem linearne enačbe.
  • Obravnavam preproste linearne enačbe, neenačbe in sisteme linearnih enačb.
  • Izrazim problem kot sistem enačb in ga rešim.
  • Rešim preproste probleme iz vsakdanjega življenja in jih ustrezno interpretiram.
  • Modeliram preproste probleme iz vsakdanjega življenja z linearno funkcijo.

Navodila za reševanje učnega sklopa

Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:

Rdeče        2           poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov
Modro   3, 4  uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov
Zeleno   4, 5  povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov

Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:

  • reši naloge na prazen list
  • list optično preberi,
  • dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.

Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.

Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).

Delovni list belo Viri in strategije belo Dosezki in kriteriji belo
Vsebinski sklop     Delovni listi    Viri in strategije  

Pričakovani dosežki in kriteriji

za vrednotenje znanja

Pravokotni koordinatni sistem v ravnini
101-A-Pravokotni koordinatni sistem v ravnini Viri_in_strategije.docx 101_Pricakovani_dosezki_Linearna_funkcija
Razdalja in ploščina trikotnika
101-B-Razdalja in ploščina trikotnika
Funkcije in njihove lastnosti
101-C-Funkcije in njihove lastnosti
Linearna funkcija 101-D-Linearna funkcija
Enačbe premice 101-E-Enačbe premice