Nameni učenja 

  • Zapišem kvadratno funkcijo pri različnih podatkih in narišem graf. 
  • Interpretiram in uporabim graf kvadratne funkcije v praktičnih situacijah.
  • Rešim kvadratno enačbo in neenačbo.
  • Prevedem problem v enačbo ali neenačbo in ga rešim.
  • Berem matematično besedilo, ga analiziram in predstavim.
  • Zapišem in modeliram primere iz vsakdanjega življenja s kvadratno funkcijo.

Navodila za reševanje učnega sklopa

Naloge na delovnih listih so sestavljene na treh zahtevnostnih ravneh. Označene so z različnimi barvami, in sicer:

Rdeče        2           poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov
Modro   3, 4  uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov
Zeleno   4, 5  povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov

Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:

  • reši naloge na prazen list
  • list optično preberi,
  • dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.

Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.

Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).

Delovni list belo Viri in strategije belo Dosezki in kriteriji belo
Vsebinski sklop     Delovni listi    Viri in strategije  

Pričakovani dosežki in kriteriji

za vrednotenje znanja

Definicija kvadratne funkcije

1041A_Definicija_kvadratne_funkcije.docx

1041A_Definicija_kvadratne_funkcije.pdf

 Viri_in_strategije.docx  104_Pricakovani_dosezki.docx
Tri oblike kvadratne funkcije

1041B_Tri_oblike_kvadratne_funkcije.docx

1041B_Tri_oblike_kvadratne_funkcije.pdf

Iskanje ničel

1041C_Iskanje_nicel.docx

1041C_Iskanje_nicel.pdf

Kvadratna enačba in neenačba

1041D_Kvadratna_enacba_in_neenacba.docx

1041D_Kvadratna_enacba_in_neenacba.pdf

Problemske naloge

1041E_Problemske_naloge.docx

1041E_Problemske_naloge.pdf