Nameni učenja
- Poznam in utemeljim razloge za vpeljavo realnih števil.
- Navedem nekaj primerov iracionalnih števil.
- Konstruiram nekatere kvadratne korene kot primere iracionalnih števil z uporabo Pitagorovega izreka.
- Interpretiram številsko premico kot realno os.
- Uporabljam pravila za računanje s kvadratnimi koreni.
- Rešim kvadratno enačbo x2=a, a>0, a∈R, z razstavljanjem in s korenjenjem.
- Razložim in uporabljam zvezo √x2=|x|.
- Računam kubične korene realnih števil natančno (na pamet) in z žepnim računalom.
- Povežem geometrijsko in analitično predstavitev absolutne vrednosti realnih števil.
- Poenostavim izraz z absolutno vrednostjo.
- Rešim preproste enačbe z absolutno vrednostjo.
- Rešim preproste neenačbe z absolutno vrednostjo realnih števil.
- Zaokrožujem decimalna števila.
- Primerjam pomen absolutne in relativne napake.
- Ocenim absolutno in relativno napako vsote, razlike, produkta in kvocienta dveh podatkov.
Navodila za reševanje učnega sklopa
Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:
Rdeče | 2 | poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov | |
Modro | 3, 4 | uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov | |
Zeleno | 4, 5 | povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov |
Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:
- reši naloge na prazen list
- list optično preberi,
- dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.
Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.
Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).
Vsebinski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki in kriteriji za vrednotenje znanja |
|||
Realna števila, intervali | Viri_in_strategije.docx | 033_Pricakovani_dosezki.docx | ||||
Absolutna vrednost | ||||||
Približki in napake |