Nameni učenja
- Zapišem kvadratno funkcijo pri različnih podatkih in narišem graf.
- Interpretiram in uporabim graf kvadratne funkcije v praktičnih situacijah.
- Rešim kvadratno enačbo in neenačbo.
- Prevedem problem v enačbo ali neenačbo in ga rešim.
- Berem matematično besedilo, ga analiziram in predstavim.
- Zapišem in modeliram primere iz vsakdanjega življenja s kvadratno funkcijo.
Navodila za reševanje učnega sklopa
Naloge na delovnih listih so sestavljene na treh zahtevnostnih ravneh. Označene so z različnimi barvami, in sicer:
Rdeče | 2 | poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov | |
Modro | 3, 4 | uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov | |
Zeleno | 4, 5 | povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov |
Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:
- reši naloge na prazen list
- list optično preberi,
- dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.
Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.
Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).
Vsebinski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki in kriteriji za vrednotenje znanja |
|||
Definicija kvadratne funkcije | Viri_in_strategije.docx | 104_Pricakovani_dosezki.docx | ||||
Tri oblike kvadratne funkcije | ||||||
Iskanje ničel | ||||||
Kvadratna enačba in neenačba | ||||||
Problemske naloge |