Nameni učenja 

  • Zapišem dogodke in računam z njimi.
  • Poiščem vse dogodke nekega poskusa.
  • Razlikujem med subjektivno, empirično in matematično verjetnostjo
  • Razumem in povežem empirično in matematični verjetnostjo.
  • Poznam in uporabljam definicijo matematične verjetnosti.
  • Iz danih verjetnosti posameznih dogodkov računam verjetnosti drugih dogodkov.
  • Ločim med pojmoma nezdružljiva in neodvisna dogodka.
  • Uporabljam vzorčni prostor.
  • Rešujem naloge s pomočjo formule (I). 

Navodila za reševanje učnega sklopa

Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:

Rdeče        2           poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov
Modro   3, 4  uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov
Zeleno   4, 5  povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov

Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:

  • reši naloge na prazen list
  • list optično preberi,
  • dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.

Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.

Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).

Delovni list belo Viri in strategije belo Dosezki in kriteriji belo
Vsebinski sklop     Delovni listi    Viri in strategije  

Pričakovani dosežki in kriteriji

za vrednotenje znanja

Verjetnostni račun

17_Verjetnostni_ racun

17_Verjetnostni_ racun

17_Pricakovani_dosezki_Verjetnostni_racun