Nameni učenja
- Zapišem predpis za linearne funkcije in narišejo graf.
- Poznam in uporabim pomen koeficientov v linearni funkciji.
- Interpretiram in uporabljam graf linearne funkcije v praktičnih situacijah.
- Izračunam kot med premicama.
- Poznam pomen različnih oblik enačbe premice.
- V besedilu prepoznam linearen odnos in zapišem linearno enačbo.
- Rešujem linearne enačbe.
- Obravnavam preproste linearne enačbe, neenačbe in sisteme linearnih enačb.
- Izrazim problem kot sistem enačb in ga rešim.
- Rešim preproste probleme iz vsakdanjega življenja in jih ustrezno interpretiram.
- Modeliram preproste probleme iz vsakdanjega življenja z linearno funkcijo.
Navodila za reševanje učnega sklopa
Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:
Rdeče | 2 | poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov | |
Modro | 3, 4 | uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov | |
Zeleno | 4, 5 | povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov |
Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:
- reši naloge na prazen list
- list optično preberi,
- dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.
Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.
Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Vsebinski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki in kriteriji za vrednotenje znanja |
|||
Pravokotni koordinatni sistem v ravnini |
101-A-Pravokotni koordinatni sistem v ravnini | Viri_in_strategije.docx | 101_Pricakovani_dosezki_Linearna_funkcija | |||
Razdalja in ploščina trikotnika |
101-B-Razdalja in ploščina trikotnika | |||||
Funkcije in njihove lastnosti |
101-C-Funkcije in njihove lastnosti | |||||
Linearna funkcija | 101-D-Linearna funkcija | |||||
Enačbe premice | 101-E-Enačbe premice |