Nameni učenja
- Razlikujem, prepoznam eksponentno odvisnost od drugih vrst odvisnosti.
- Poznam in uporabljam lastnosti eksponentne funkcije.
- Narišem graf eksponentne funkcije.
- Uporabim vzporedne premike in raztege grafa eksponentne funkcije.
- Primerjam potenčno in eksponentno rast.
- Prepoznam in rešim eksponentne enačbe.
- Zapišem in modeliram primere iz vsakdanjega življenja z eksponentno funkcijo.
Navodila za reševanje učnega sklopa
Naloge na delovnih listih so sestavljene na treh zahtevnostnih ravneh. Označene so z različnimi barvami, in sicer:
Rdeče | 2 | poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov | |
Modro | 3, 4 | uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov | |
Zeleno | 4, 5 | povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov |
Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:
- reši naloge na prazen list
- list optično preberi,
- dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.
Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.
Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Vsebinski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki in kriteriji za vrednotenje znanja |
|||
Definicija in graf eksponentne funkcije | Viri_in_strategije.docx | 105_Pricakovani_dosezki.docx | ||||
Eksponentna enačba | ||||||
Eksponentna rast | ||||||
Modeliranje z eksponentno funkcijo |