Nameni učenja
- Poiščem primere stožnic v naravi.
- Primerjam in uporabljam analitično in geometrijsko definicijo stožnice.
- Interpretiram krožnico kot poseben primer elipse in izpeljem enačbe elipse iz enačbe krožnice z raztegom vzdolž izbrane osi.
- Analiziram enačbo in grafično predstavim krožnice in elipse v središčni in v premaknjeni legi.
- Analiziram enačbo in grafično predstavim hiperbole in parabole v temenski legi.
- Analiziram različne oblike enačbe parabole.
- Konstruiram stožnice.
- Narišem stožnico tudi z uporabo primernega računalniškega programa.
- Analiziram grafično predstavitev hiperbole in parabole v premaknjeni legi.
- Analiziram enačbo hiperbole in parabole v premaknjeni legi.
- Analitično in grafično obravnavam tangento stožnice.
- Analitično in grafično določim presečišča stožnice s premico in določim presečišča stožnic v središčni legi.
- Utemeljim smiselnost rezultatov pri analitični obravnavi presečišč.
- Rešujem problemske naloge.
Navodila za reševanje učnega sklopa
Naloge na delovnih listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnostni ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:
Rdeče | 2 | poznavanje pojmov, poznavanje in izvajanje postopkov | |
Modro | 3, 4 | uporaba in razumevanje pojmov ter postopkov | |
Zeleno | 4, 5 | povezovanje pojmov, reševanje in raziskovanje matematičnih in avtentičnih problemov |
Uči se z uporabo svojih zapiskov in virov. Ko meniš, da že nekaj znaš:
- reši naloge na prazen list
- list optično preberi,
- dobljeno sliko objavi v svojem listovniku.
Svoje naloge lahko prepišeš iz katerekoli literature, ki jo navedi ob nalogi, lahko pa je naloga tudi tvoje avtorsko delo, kar še posebej označi.
Rešitev moraš zapisati natančno (vključno s celotnim postopkom).
Vsebinski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki in kriteriji za vrednotenje znanja |
|||
Stožnice |
Viri_in_strategije.docx | 0501_Pricakovani_dosezki.docx | ||||
Krožnica |
||||||
Elipsa |
||||||
Hiperbola |
||||||
Parabola |
||||||
Še o stožnicah |
||||||